maandag 27 juli 2009

Nieuwtje...




Eindelijk mag iedereen het weten.... we gaan trouwen! Na 7 jaar "verkering" dan toch trouwen! Helaas kan ik jullie geen romantisch-aanzoek-verhaal vertellen, het moest er gewoon maar eens van komen. Argumenten als klussen in en om het huis, hebben er voor gezorgd dat het altijd werd uitgesteld... en eigenlijk...in een huis uit 1895 klus je waarschijnlijk over 10 jaar ook nog wel dus daarmee ook direct geen argumenten meer om nog langer te wachten!
Het duurt wel nog een hele tijd, maar dan kunnen we ook op ons gemak alles regelen en uitzoeken.
Geniet van het mooie weer, ik ga weer verder met de dagelijkse beslommeringen, over een klein uurtje verwachten we weer nieuwe gasten en ik wil nog even een aantal aardbeien gebakjes klaar maken.
Tot snel weer!

19 opmerkingen:

Berna zei

Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!! Wat leuk.

Pink Princess zei

Gefeliciteerd!!! Wat leuk voor jullie ♥

lia zei

van Harte gefeliciteerd.
Heel leuk.

groetjes Lia

Anoniem zei

Wow, alvast van harte gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk. Ik ben deze zomer (al) 17 jaar getrouwd, maar ik kan mij de hele dag nog als de dag van gisteren voor mij halen. Voor 1 dag "de prins en prinses zijn"; in 1 woord geweldig.

en .............het genieten begint inderdaad al bij de voorbereidingen. Dat is ook zoveel lol en ook serieus nadenkwerk! Have fun hoor!

Groet,
Lavender

Carolina zei

GEFELICITEERD!! Wat super zeg!!!

Groetjes Carolina

Twa zei

Gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuwtje.

Brigitta zei

Gefeliciteerd met deze mooie gebeurtenis die jullie in het vooruitzicht hebben. En nu maar lekker plannen ;-)

M. zei

gefeliciteerd!!! en heel veel plezier met de voorbereidingen!!!

t brocante sfeertje zei

Gefeliciteerd!!Ingrid

De Ruijsbroekjes zei

Oh wat leuk van harte ! Je gaat een mooie tijd tegemoet met voorvereidingen enzo, geweldig geniet er maar van !

Unknown zei

http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0
gefeliciteerd hierboven een ideetje voor je bruiloft.

Unknown zei

Leuk! Gefeliciteerd met jullie voornemen! Geniet maar van het vooruitzicht.
groetjes,
Marianne.

Tineke zei

Hi Esther, ik was al even niet meer bij je op visite geweest en nu ik kom lees ik dit prachtige nieuws! Van harte gefeliciteerd (en je lief ook natuurlijk) met je voorgenomen huwelijk....

Corine(THUIS) zei

Leuk nieuws! En ach zo'n romantisch aanzoek is ook zo afgezaagd.. als het echte liefde is, is het goed! Veel plezier met de voorbereidingen en vooral veel liefde voor elkaar! Groeten, Corine(THUIS)

Anoniem zei

Allereerst gefeliciteerd,via G-Style kwam ik op je blog en heb al even gekeken en wat ik zag is echt prachtig,kom gauw een keer terug om op me gemak alles te bekijken,ik sluit ma aan bij je volgers,groetjes Joke.

Bonjade zei

Ach wat zie ik nu.....wel een beetje laat.....maar VAN HARTE hoor.
De Kroon op jullie samen.
Fijn weekend

kidshome-trier zei

auch mir herzlichen Glückwunsch udn das ihr beide noch lange so glücklich zusammen sein könnt.
Auch als Eheleute :-)
Du wohnst in Süd Limburg habe ich gelsenen, d.h. nähe Masstrich, Eindhoven?
Du hast wunderschöne Bilder, darf ich dich in meinem Blog verlinken?

Viele Grüsse miriam
PS ich bin ganz oft bei meinen Eltern in der Nähe von Roermond!

basiclabelSweden zei

Gefeliciteerd met jullie aankomend voornemen om te trouwen, heerlijk vooruitzicht!

Genieten :)

Unknown zei

Hi, Great pics, and i love your blog banner, Have a great weekend x