woensdag 24 februari 2010

Berken hart.

Om een metalen hart frame heb ik berkentakken gewikkeld, het hart heb ik versierd met groen en kleine metalen bloemetjes. Ook hangt er een houten label aan waar je met krijt een boodschap op kunt schrijven.... in dit geval "voorjaar"!




Bijna weekeinde............................. morgen een dagje Arnhem met mijn vriendin, naar Assepoester Feestkleding laatste hoop op zoek naar een geschikte bruidsjurk.... per slot van rekening moet ik over 4 maanden klaar zijn.....! Het wordt tijd dus!

Groetjes!



6 opmerkingen:

It's me zei

Wat een lief hart !!

Leuk dat label!

Succes morgen.hoop dat je slaagt !

Groetjes Ria

The Old and the Beautiful zei

Mooi gemaakt je hart.
Waar koop je die metalen hart frames?

En bij die bruidskleding zaak in Arnhem ben ik 2 jaar geleden ook wezen kijken.
Hebben ze erg mooie kleding hoor.
Heel veel succes met je jacht op de perfecte jurk!

Groetjes,
Gonda

Claudia Leertouwer zei

Hallo Esther,

Dat ziet er echt supergezellig uit!!

Groet,
Claudia

Bonjade zei

Wat heb je dat mooi gemaakt zeg.
En die bloemetjes...zo lief.
Succes morgen.

bikim zei

LOVE YOUR BLOG AND THAT HEART! I'M OFF TO FOLLOW IT!, OK?!~
HAPPY WK,
ROSA

De Ruijsbroekjes zei

succes en veel plezier in arnhem