zondag 7 maart 2010

Paas mand!



jaha!!! Eindelijk is de buxus verkrijgbaar bij de bloemist! Dus vanmorgen in alle vroegte begonnen aan een voorbeeld voor de workshop.... niet dat dat nog echt nodig was want van alle drie de dagen is er nog slechts 1 plekje vrij.... blijkbaar wordt ik blind vertrouwd betreft het maken van creaties ;-)
Om half 10 was ik klaar, snel nog even naar de groothandel om glazen reageerbuisjes te kopen en opzoek naar geschikte mandjes. Om 14 uur ben ik naar de hei vertrokken, daar is een groot losloop gebied voor honden dus heeft onze dame lekker kunnen rennen en spelen! Nu wordt er lekker voor mij gekookt en kunnen we genieten van onze vrije avond!

10 opmerkingen:

Jolanda zei

Jammer dat ik zo ver weg woon....ziet er waanzinnig leuk uit! Veel plezier en succes met de workshops. (het fotolijstje ga ik binnenkort een keer bestellen, als ik tijd heb om even rustig rond te neuzen in je webwinkel)
Groetjes Jolanda

oma leentje zei

Het is mooizeg. En jij hebt wel die leuke veertjes hier waren ze bij de groothandel niet meer leverbaar. Gggggggggrrr ik ga met mijn workshoppers een krans maken vrijdag naar Naaldwijk geweest en daar super wortelkransen gekocht . Hoop dat ze ze leuk vinden . Met bollen en eitjes gaat hij er vast ook gaaf uitzien. Maak jij altijd een voorbeeld ? Ze vragen het wel altijd maar ik vind het ook leuk om ze helemaal zelf hun gang te laten gaan.Maar ja voorbeeld is ook leuk hmmmmmmmmmmm wat ga ik doen.... In ieder geval een heel leuke workshop bij jouw. Lieve groet Leni

Marion zei

Dat is een prachtig stuk geworden!
Zit ook met smart op buxus te wachten, ik werk zelf in een bloemenwinkel, wij hebben het nog niet. Staat gewoon zo leuk hé in de lente/paas creaties.

groetjes Marion

Claudia Leertouwer zei

Hoi Esther, jammer dat het voor mij zover is anders was ik ook graag gekomen! Groet, Claudia

oma leentje zei

Nee ik heb geen apart album meer. Vorig jaar stond het er op. Ik doe alleen altijd 2 dagen met pasen en kerst iets. Is na twee dagen wel weer genoeg. Vind ik. Staat wel uitnodiging trouwens op mijn blog. Had jij die veertjes dit jaar gekocht? Vind trouwens bij de groothandel weinig ei en ander paasspul te koop.Heb geen idee of je nog berk kan kopen in mei als het moederdag is. nou doe je best met de workshop. Zet trouwens denk ik niet antwoord van jou op het blog.... houden we lekker voor ons zelf. Oja weet je ik geef altijd een advocaatje met paasworkshop. Vinden ze altijd heel leuk en lekker met slagroom. Nou dag groeten leni

brocante roos zei

Dit is een erg leuk paasmandje geworden. De cursisten gaan vast met een blij en tevreden gevoel de deur uit.
Fijne avond verder, groetjes Marjan

Anoniem zei

Ohh dat is echt een prachtige mand geworden,echt een schatje,fijne week,groetjes Joke.

It's me zei

Hoi hoi

ziet er prachtig uit hoor!!

Succes met je workshops !!

Fijne week groetjes Ria

lia zei

WQat een leuke paasmand is dit. Ja, hier houd ik van. En fijn dat je workshops zo goed lopen.

fijne avond, lia

basiclabelSweden zei

Wat ziet het er leuk uit!

Succes met de workshops.

liefs bellavien