woensdag 29 april 2009

Verjaardag!

Vandaag, 31 jaar geleden, ben ik geboren! Waar blijft de tijd?! Alles gaat zo snel.... Ik kan "gelukkig" terugkijken op de afgelopen 12 maanden. Geen echte nare dingen gebeurd, iedereen gelukkig en gezond... wat wil een mens nog meer! Een kadootje is niet echt aan mij besteed, de kadobonnen van afgelopen jaar heb ik vanmorgen in de stad uitgegeven, op de valreep! Het mooiste kado is natuurlijk het feit dat onze Bed and Breakfast af is en dat ik er zelf straks als eerste ga douchen! Heerlijk, alles nieuw en schoon... en zonder slippers ;-)

3 opmerkingen:

M. zei

gefeliciteerd!!!! en een hele fijne dag...o nee avond!!!

groetjes!

Angelique zei

Hé, jarig jetje!! Van harte gefeliciteerd!

Yvonne zei

Van harte gefeliciteerd !!
doe je, jezelf een nachtje B&B cadeau :-)
nog vele gelukkige jaren gewenst!!
Groeten Yvon